Продавець Ukr Cossacks - тактичний одяг і спорядження розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
113 відгуків
вул. Полковника Шутова 9а, Київ, Україна
Додати відгук
Ukr Cossacks
+380 (93) 007-88-35
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару належної якості Якщо вам не підійшов товар належної якості, ви маєте право повернути його протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання. Для цього вам потрібно вибрати один з двох можливих варіантів. Варіант 1. 1. З’явитись за адресою придбавння товару: м. Київ, вул. Полковника Шутова 9а, офіс 231. 2. Назвати свої дані, на які було оформлено замовлення. 3. Надати розрахунковий документ за оплачений товар. 4. Повернути товар продавцю. 5. Отримати свої кошти. Варіант 2 1. Назвати менеджеру номер і дату замовлення, ПІБ і номер телефону, на які було оформлене замовлення. 2. Відправити товар поштовою службою "Нова Пошта", на адресу та віділення які надасть менеджер після звернення покупця. Вартість послуг поштової служби сплачує Покупець. Зверніть увагу, що ви можете повернути Товар належної якості виключно у випадку, якщо збережено його товарний вигляд та споживчі властивості. Товар належної якості, що має індивідуально визначені властивості та який може бути використаний виключно Споживачем, який його придбав (зокрема нестандартні, за бажанням Споживача, розміри та інше) поверненню не підлягає. При поверненні Товару належної якості, вам повернуть грошові кошти в розмірі оплаченої вартості товару. Вказані грошові кошти повертаються на банківську картку, з якої здійснювалась оплата протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання Продавцем повернутого Товару. Повернення товару неналежної якості Повернення товару неналежної якості відбувається одразу на відділенні Нової пошти. У випадку, якщо ви помітили дефект або пошкодження товару, яке відбулося з нашої сторони, ви маєте право відмовитися від посилки на відділенні і ми замінимо Товар на Товар належної якості. У цьому випадку, вартість першої доставки оплачує Продавець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner